جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

رنگ كاري ساختمان را چگونه بايد انجام داد ؟

۹ بازديد

رنگ كاري ساختمان امر مهمي در دكوراسيون داخلي ساختمان به حساب مي آيد. رنگ كاري ساختمان توسط نقاش انجام مي گيرد. نقاش بايد در كار خود حرفه اي باشد و علاوه بر آن ذوق و سليقه ي بسياري داشته باشد. رنگ كاري ساختمان با توجه به اندازه و يا دكوراسيون صورت مي گيرد. رنگ انتخابي براي رنگ كاري ساختمان توسط صاحب ملك صورت مي گيرد. در رنگ كاري ساختمان ابتدا ديوار را از رنگ قبلي پاك مي كنند سپس ترك ها را رفع مي كنند. رنگ كاري ساختمان بايد بعد از گچ كاري كه به تميزي كمك بسياري مي كند انجام گيرد.  

پس از انتخاب رنگ با توجه به نظر نقاش، رنگ كاري ساختمان صورت مي گيرد. رنگ كاري ساختمان بايد به صورت كاملا ظريفانه و با سليقه انجام شود. در قسمت هايي كه درب ها و پنجره و... وجود دارد بايد از ظريف كاري بيشتري استفاده شود چون ممكن است رنگ با آن قسمت ها برخورد كند پس مي توان روي درب و پنجره را با يك روزنامه يا نايلكس پوشاند و پس از رنگ كاري ساختمان و خشك شدن آن جدا كرد. قيمت رنگ كاري ساختمان با توجه به تعداد ديوار ها و معمولا بر حسب متراژ مشخص مي شود و همچنين در صورت داشتن ظريف كاري و تعداد رنگ هاي بيشتر بالا مي رود. كساني كه شغل رنگ كاري ساختمان را دوست مي دارند بايد در ابتدا به صورت كمك نقاش در رنگ كاري ساختمان فعاليت داشته باشند تا تجربه ي لازم را به دست بياورند و كمتر دچار خطا شود و سپس بعد از گذشت مدتي كه علم لازم را آموختند مي توانند جدا گانه فعاليت داشته باشند.

در صورت استفاده از مواد شيميايي در رنگ كاري ساختمان بايد بسيار دقت كرد كه به خود و به قسمت هاي رنگ زده شده آسيبي وارد نكنند. در گروه ساختماني بيرامي مي توانيد رنگ كاري ساختمان خود را به نقاشان حرفه اي بسپاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.